Materiály, co se mi doma válí

13.07.2017

Ahoj!

Posledních pár dní jsem se kvůli nemoci odmlčela, ale už je mi líp. Uklízím doma stůl, a narazila jsem tu na spoustu vypracovaných otázek, praktik, nějaké přednášky... Něco určitě rozprodám, ale některé mnou psané poznámky si chci na 100% nechat.

Tak mě napadlo, že by se daly aspoň nafotit a sdílet tady přes blog, potažmo přes uložto a nějaké zaheslované odkazy. Měli byste o něco takového zájem? Upozorňuju, že by šlo především o věci psané rukou, a že se v nich budou určitě vyskytovat sem tam nějaké chyby :) 

Do nové záložky vypíšu všechny předměty z prvních 3 ročníků, a materiály, které jsem používala já - aspoň jako info pro vás když budete shánět - a k tomu bych pak ev. postupně doplnila odkazy na to, co tu mám. Nebude to hned, ale do začátku semestru bych to stihnout mohla - co vy na to?

Napište mi, o co byste měli největší zájem, zkusím se podívat, jestli to tu je. Jinak si užívejte léto, a pokud máte prázdniny, tak o to víc. Nám méně rychlým přejte hodně štěstí u zkoušek :)

K


Mediklara's blog, 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky