HOŘKOSLADKÝ  LÉKAŘSKÝ HUMOR

21.07.2017

Taky máte rádi ten podivný druh vtipů, kterému se nejde nesmát, i když je to vlastně dost smutný? To jste tady dobře. Rozhodně nemá na nikoho cílit, ale když už, nebojme se střílet do vlastních řad....

Dáma se v ordinaci dermatologie ptá: "Pane doktore, co byste mi poradil na vrásky na krku?"

"No, myslím, že nejlepší bude rolák!"


Doktor: Kolik vážíte?
Pacient: 60 kg
Doktor: Máte nějaké výkyvy? Jakou jste měl nejvyšší a nejnižší váhu?
Pacient: Nejvíc 72kg a nejméně 3,5 kg 

-

U lůžka umírající: "Tedy, vaše žena se mi vůbec nelíbí", míní lékař.
Manžel přitaká: "Mně taky ne, ale už to nebude dlouho trvat, že?"


Pacient: "Pane doktore, já se zženšťuju.""A jak jste to na sobě začal pozorovat, pane Novák?" - Pacient: "Ale... včera. Jdu přes potok... metr široká lávka a já spadnul do vody. No nejsem já pí*a, pane doktore?" 

-

U lékaře doma zvoní telefon. Ze sluchátka se ozve kamarádský hlas jednoho jeho kolegy: "Co je s tebou? Potřebujeme čtvrtého do pokru." "Chvíli vydržte, hned jsem u vás," odpovídá lékař. Když si obléká kabát, manželka se ho ptá: "Je to vážný případ?" "Určitě to bude něco hodně vážného," odvětí lékař, "už jsou u toho tři doktoři."


Pacient: "Pane doktore, já se zženšťuju.""A jak jste to na sobě začal pozorovat, pane Novák?" - Pacient: "Ale... včera. Jdu přes potok... metr široká lávka a já spadnul do vody. No nejsem já pí*a, pane doktore?" 

Dělník ze stavby přišel k doktorovi a sděluje mu, že má zácpu. Doktor ho prohlédne a povídá:
"Předkloňte se a opřete se tady o stůl."
Zedník se předkloní, doktor ho vší silou kopne do zadku a pak ho pošle na záchod.
Zedník za chvilku vyjde ven a povídá: "Doktore, to je paráda. Co mám dělat, aby se mi to nevrátilo?"
"Přestaňte se utírat pytlema od cementu!" 


Pacient: "Pane doktore, já se zženšťuju.""A jak jste to na sobě začal pozorovat, pane Novák?" - Pacient: "Ale... včera. Jdu přes potok... metr široká lávka a já spadnul do vody. No nejsem já pí*a, pane doktore?" 

Studentka medicíny předvádí na maketě porod pomocí kleští, profesor jí takhle chvilku pozoruje a povídá: "No, výborně, slečno medičko, teď ještě třískněte otce po hlavě a právě jste vyvraždila kompletně celou rodinu."

-

"Momentálně vám nemohu sdělit diagnózu vaší nemoci. Jsem si ale celkem jistý, že příčinou bude přemíra alkoholu."
"Tak já přijdu, pane doktore, až budete střízlivý." 

Jinak podotýkám, vtípky jsou kradené všude možně, ale mám za to, že sranda musí být. A nejlépe freeware nebo open source typu. 

Mediklara's blog, 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky